اندازه های مختلف روکش حبابدار

اندازه های مختلف روکش حبابدار

 

اندازه های مختلف روکش حبابدار 

چه در حال تغییر محل سکونت خود باشید و یا قصد خرید ساده چیزی را داشته باشید، مطمئناً در بعضی از مراحل فرآیند بسته بندی نیاز به اندازه های مختلف روکش حبابدار خواهید دشت. طیف وسیعی از اندازه ها و گریدهای این نوع کاور وجود دارد و هرکدام از آن ها مخصوص کارهای مختلفی است. بنابراین چه اندازه و سایزی برای نیازهای خاص شما مناسب تر است؟

اندازه های مختلف، گریدها و ویژگی های محافظتی منحصربه فردشان را کشف و جدول سایز این روکش ها را بررسی کنید تا متوجه شوید کدام یک از آن ها برای استفاده زمان جابه جایی یا خرید آیتم های خاص مناسب تر است.

 

انواع روکش حبابدار

ممکن است از این موضوع اطلاعی نداشته باشید، اما انواع بی شماری از این نوع روکش برای اهداف مختلف موجود است. اگر قصد جابه جایی کالایی غیرمعمول را دارید، ممکن است به دنبال محصولی باشید که دارای محافظت بیشتری نسبت به روکش های حبابدار استاندارد باشند. علاوه بر گریدهای اصلی، گریدهایی هستند که به طور خاص ویژگی حفاظتی منحصربه فردی ارائه می دهند.

 

روکش حبابدار گرید بالا:

این نوع روکش حبابدار گاهی اوقات به عنوان گرید مقاوم شناخته می شود و از پلاستیک محکمی ساخته شده که به آسانی نمی ترکد. از این نوع گرید باید هر زمانی که در حال بسته بندی کالاهای سنگین هستید، یا زمانی که ریسک زیاد پرت شدن محصول وجود دارد استفاده کنید. حباب های محکم تر دارای خاصیت ضربه گیری بیشتری هستند.

 

روکش حبابدار کلی:

معمول ترین آپشن، روکش کلی و یا روکش حبابدار چندمنظوره است. این پوشش از پلاستیکی با وزن متوسط ساخته شده که در برابر رایج ترین اتفاقاتی که هنگام ارسال کالا می افتند از استحکام کافی برخوردار است. اکثریت وسیعی از کالاها می توانند با استفاده از این روکش در برابر مسائل جزئی محافظت شوند.

 

روکش حبابدار گرید پایین یا محدود:

این روکش به طورکلی دارای کمترین میزان حفاظتی است. از آن اصولاً برای جلوگیری از خراشیدگی یا آسیب های جدی دیگر در طول جابه جایی استفاده می شود. اگر کالایی بیفتد یا به دنبال آن محصولات دیگر هم آسیب ببیند و با آن برخورد کنند، شوک زیادی به آن وارد نمی شود. برای لایه گذاری به این نوع از روکش حبابدار تکیه نکنید.

 

روکش آنتی استاتیک:

این روکش برای محافظت از کالاهای برقی ساخته شده و در هر نوع گریدی موجود است. از  این نمونه باید هنگام بسته بندی کالاهایی مانند تلفن همراه، کامپیوتر یا تلویزیون استفاده کرد.

 

گرید FDA:

این روکش برای غذاهایی طراحی شده است که از تکان خوردن و لغزش در هنگام حمل ونقل در جاده های ناهموار در امان باشند. از آن به طورمعمول زمان حمل محصولاتی مانند شکلات، میوه تازه و تخم مرغ استفاده می شود.

 

روکش حبابدار کنترل دما:

این نوع پوشش از جنس خاصی از عایق سلولی ساخته شده تا به حفظ دمای کالای ارسالی کمک کند. و از آن در برابر دماهای شدید و تغییرات دمایی چشمگیر محافظت کند.

 

ترکیب انواع مختلف پوشش حبابدار

اگر کالایی دارید که به ویژه باارزش یا شکننده است، باید تمام اقدامات احتیاطی ممکن را برای ایمن نگه داشتن آن انجام دهید. در این موارد، می توانید از انواع چندمنظوره آن برای اطمینان از حداکثر حفاظت بهره مند شوید.

برخی از اقلام شیشه ای می توانند از بسته بندی محکم با پوشش حباب دار گرید بالا در خارج برای محافظت از آن ها در برابر آسیب بهره مند شوند. همچنین اندازه کوچک روکش به ایمن نگه داشتن آن ها از خراشیدگی و وسایل برنده کمک می کند. اگر جعبه یا بسته به زمین بیفتد یا آسیب ببیند، افزودن لایه سوم روکش بزرگ گرید بالا به بقیه ممکن است از آسیب جلوگیری کند. برای محافظت حداکثر، حباب اصلی را به جای سطح تخت روکش مستقیماً روی کالا قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.