بسته بندی با نایلون ضربه گیر حباب دار 

 بسته بندی با نایلون ضربه گیر حباب دار 

 بسته بندی با نایلون ضربه گیر حباب دار 

بسته بندی با نایلون ضربه گیر حباب دار یکی از محبوب ترین راه حل های بسته بندی محافظ موجود است. این روش یک راه حل راحت و بسیار موثر برای محافظت از اقلام شکننده در هنگام حمل، جابجایی و ذخیره سازی به دلیل بالشتک نرم آن است. نایلون حباب دار که برای محافظت از همه  اجناس از اقلام کوچک و سبک وزن گرفته تا محصولات بزرگ و شکننده طراحی شده ، یک  وسیله بسیار همه کاره و کاربردی می باشد. که در انواع و اندازه های مختلف موجود می باشد.

روکش حباب‌دار کوچک و بزرگ استاندارد ما برای محافظت از محصولات سبک تا متوسط بسیار مناسب و ایده‌آل است، در حالی که نوع درجه عالی آن ما برای اقلام شکننده و سنگین  مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش حباب ضد الکتریسیته ساکن برای محافظت از کالاهای الکتریکی عالی است، زیرا بار الکترواستاتیک تولید نمی کند.

کیسه های حباب دار گزینه های دیگری  هستند که برای بارگیری و بسته شدن با داشتن لبه های کشیده بسیارآسان و کاربردی هستند و و برای محافظت از وسایل کوچک و ظریف بسیار  ایده آل می باشند.

 

آیا عایق خوبی است؟

روکش حبابدار نه تنها برای محافظت از اقلام عالی است، بلکه یک عایق  بسیار خوب نیز می باشد. هوا در یک فضای محدود تمایل به مقاومت در برابر تغییرات دما دارد، زیرا مولکول های هوا در اطراف حرکت می کنند و انتقال انرژی را دشوارتر می کند. از آن جایی که روکش حباب‌دار چیزی نیست جز حباب‌های هوا که در پلاستیک پیچیده شده‌اند، در نتیجه این مورد یک گزینه محبوب برای عایق‌ سازی خانه‌ ها و سایر اماکن است.

استفاده از نایلون حباب دار به عنوان عایق مزایای متعددی دارد. در مرحله اول، می توان آن را به راحتی با قیچی برش داد تا متناسب با هر شکل یا اندازه باشد. بدون نیاز به هیچ گونه الزامات فنی می توان آن را اعمال کرد. به دلیل ماهیت سبکی که دارد، روکش حباب دار را می توان بدون هیچ مشکلی از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد. می توان آن را به سادگی با پاشیدن آب روی شیشه و فشار دادن پوشش حباب دار روی آن به پنجره ها وصل کرد و نیازی به چسب ندارد. بسته به این که حباب‌ها سالم بماند یا نه، می‌توان از روکش حباب‌دار دوباره استفاده کرد تا چندین فصل دوام بیاورد.

 

آیا می توان آن را بازیافت کرد؟

روکش حباب دار یک ماده سازگار با محیط زیست است که می تواند بازیافت شود. راه های مختلفی وجود دارد که هم کاربران نهایی و هم تولیدکنندگان می توانند این مواد را بازیافت کنند. برخی از انجمن های محلی آن را به همراه سایر پلاستیک‌ها مانند کارتن‌ شیر و کیسه‌های حامل، در مجموعه معمولی خود جمع‌ آوری می‌کنند.

راه دیگر برای بازیافت پوشش حبابدار، پیدا کردن یک مکان بازیافت است که بتوانید به درستی آن را دور بریزید. اگر برای یافتن مکانی که دفع آن را بپذیرد تلاش می کنید، می توان به راحتی از آن استفاده مجدد کرد. اگر محصولاتی تولید می‌کنید یا کالاهایی را حمل و نقل می‌کنید که نیاز به محافظت دارند، نایلون حباب‌دار یک راه‌حل فوق‌العاده سازگار با محیط زیست است.

 

نایلون حباب دار از چه چیزی ساخته شده است؟

روکش حباب دار از پلی اتیلن ساخته شده است که نوعی پلاستیک  می باشد که حاوی صدها حباب هوای برابر است. که این محفظه های هوا به عنوان یک بالشتک نرم عمل می کنند که در هنگام حرکت غیرمنتظره ضربه را جذب می کند. این  امر کمک می کند تا از آسیب به محصولات غلاف شده جلوگیری شود.

پوشش حباب دار به صورت رزین پلی اتیلن به شکل مهره های ریز شروع می شود. سپس این دانه‌های رزین کوچک ذوب می‌شوند و در آنجا به یک لایه نازک تبدیل می‌شوند که به عنوان ماده پایه برای پوشش حباب‌دار استفاده می‌شود. این  لایه  صاف شده  و از طریق غلتک‌هایی با سوراخ‌های کوچک وارد می‌شود. همانطور که ماده در میان رول‌ها حرکت می‌کند، مکش اعمال می‌شود تا آن را به داخل سوراخ‌ها فشار دهد تا حباب‌های هوا ایجاد شود.

هنگامی که حباب های هوا به داخل لایه دمیده شد، سپس با لایه دوم  مهر و موم می شود. این کار هوای داخل را به دام می‌اندازد و حباب‌های هوا را مهار می‌کند. سپس قبل از اینکه به صورت رول جمع شود، بریده شده و سوراخ می شود.

 

 مزایای روکش ضربه گیر چه مواردی می باشد؟

استفاده از روکش حبابدار برای محافظت از وسایل شما مزایای زیادی دارد. این موارد شامل:

راحتی در استفاده

استحکام و دوام

وزن سبک

خواص عایق خوب

به راحتی به شکل و اندازه مورد نیاز برش داده می شود

شفافیت جهت بررسی بصری محصول

قابل بازیافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.