سایز بندی های مختلف نایلون حبابدار

سایز بندی های مختلف نایلون حبابدار

سایز بندی های مختلف نایلون حبابدار 

زمانی که شما در حال مستقر شدن در یک مسکن جدید و یا حمل و جا به جایی ساده یک وسیله هستید؛ بی‌شک شما به نایلون حبابدار در زمان فرآیند بسته بندی نیاز دارید. طیف گسترده‌ای از سایز بندی های مختلف نایلون حبابدار موجود است و هر کدام برای کارهای مختلفی مناسب سازی شده اند. بنابراین، چه اندازه و نوعی مناسب نیازهای خاص شما است؟ سایز بندی ها، انواع و کیفیت های محافظتی متنوعی را پیدا کنید و با جدول سایز بندی نایلون حبابدار آن را بررسی نمایید تا متوجه شوید که کدام نوع از انواع نایلون حبابدار وقتی که در حال جا به جایی و حمل و نقل وسایل شخصی هستید، استفاده می شود.

 

انواع نایلون حبابدار

شما ممکن است ندانید، اما انواع بی شماری از نایلون های حبابدار برای اهداف مختلف طراحی شده است. اگر شما چیز غیر معمولی را برای حمل و نقل دارید ممکن است به دنبال چیزی بگردید که کمی حفاظت بیشتری نسبت به نایلون حبابدار استاندارد مد نظر شما را لحاظ نماید. به علاوه، برای انواع پایه؛ مدل های ویژه ای طراحی شده تا حفاظت مدل های خاص را پیشنهاد دهد که عبارتند از:

 

نایلون حبابدار درجه عالی:

نایلون حبابدار درجه عالی گاهی اوقات به عنوان نوع مستحکم شناخته می شود که از پلاستیک های قوی تری ساخته شده که به آسانی از هم جدا نمی شود. باید در هر زمان که در حال بسته بندی اجسام سنگین هستند و یا در زمانی که ریسک بالایی برای جا به جایی وسایل افتادنی وجود دارد استفاده شود. این حباب های قوی تر به عنوان ضربه‌گیر محافظتی کمک می‌کنند.

 

نایلون حبابدار معمولی:

رایج ترین گزینه نایلون معمولی یا نایلون حبابدار چند منظوره است. این نایلون از پلاستیک با وزن متوسط ساخته شده که به اندازه کافی مستحکم است تا در برابر عادی ترین حوادث جا به جایی مقاوم باشد. طیف گسترده ای از وسایل می تواند از مشکلات کوچک با استفاده از این مدل نایلون های پوششی نگهداری شود.

 

نایلون حبابدار درجه پایین و یا محدود:

نایلون حبابدار درجه پایین به طور کلی کمترین مقدار محافظت را فراهم می سازد. اصولاً برای کمک در اجتناب از خراش ها و یا آسیب های سطحی در طی جابجایی استفاده می‌شوند تا ضربه زیادی را در صورت این که یک وسیله بیفتد و یا محصولات به هم برخورد کنند، دریافت نکنند. به این مدل از نایلون های حبابدار به عنوان لایه اعتماد نکنید.

 

نایلون حبابدار ضد الکتریسیته ساکن:

نایلون حبابدار ضد الکتریسیته ساکن به منظور محافظت از وسایل برقی ساخته می‌شود و در انواع مختلف موجود است. این مدل باید در زمان بسته بندی وسایلی نظیر تلفن های همراه، کامپیوتر ها و تلویزیون ها استفاده شود.

 

نایلون حبابدار از نوع سازمان غذا و دارو (FDA):

این گزینه برای استفاده از غذاهایی که نیاز به نگهداری نسبت به جابجایی و لرزش در جاده های ناهموار هنگام حمل و نقل دارند ساخته شده است. این مدل نایلون به طور رایج هنگام جابجایی چیزهایی مانند شکلات، میوه تازه و تخم مرغ استفاده می شود.

 

نایلون حبابدار کنترل دما:

این مدل از نایلون حبابدار با نوع خاصی از عایق سلولی ساخته شده تا بتواند در نگهداری دمای چیزی که جابجا می شود کمک کند تا از آن در برابر تغییرات شدید دمایی محافظت نماید.

 

هر سایز بندی کارکرد خاصی را ارائه می دهد:

اکنون که شما انواع مختلف نایلون های حبابدار را می شناسید؛ شما نیاز به آگاهی نسبت به گزینه‌های سایز بندی های مختلف دارید. شما احتمالاً از ترکاندن نایلون های حباب دار کوچک و بزرگ در گذشته بدون دانستن دلیلی برای سایز بندی های حباب های متنوع صرفا لذت می بردید. هر سایز بندی کارکرد خاصی را ارائه می دهد:

حباب های کوچکتر محافظت کمتری را در برابر ضربه و یا اصابت ایجاد می‌کنند اما محافظت بیشتری در برابر بریدگی و خراشیدگی نشان می دهند. حباب های بزرگتر از هوای بیشتری پر می شوند که آن ها را برای تامین قسمت لایه اضافی ایده آل می سازد.

 

ترکیب انواع چندگانه نایلون حبابدار

اگر شما وسیله ای داشته باشید که شکننده و ارزشمند باشد؛ بی شک شما می‌خواهید تمام احتیاط ممکن را برای حفظ ایمنی آن به کار گیرید. در چنین مواقعی شما می توانید از نایلون های حباب دار چند مدله برای اطمینان از حداکثر محافظت استفاده کنید.

برخی وسایل شیشه‌ای این مزیت را دارند که می‌توانند به طور محکم با نایلون حبابدار درجه بالا به دور از محافظت آن ها از آسیب بسته بندی شوند. به علاوه، سایز بندی کوچک نایلون حبابدار برای ایمنی آن ها نسبت به هرگونه خراش و سوراخ شدگی محافظت می نماید. اضافه کردن یک لایه سوم در مواقع آسیب در صورت این که بسته یا جعبه بیفتد و یا در غیر این صورت از آسیب جلوگیری می نماید.

توصیه حرفه ای: برای حفاظت حداکثری حباب واقعی را مستقیماً در برابر وسیله تان قرار دهید تا اینکه در سطح صاف بسته‌بندی آن را بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.