نایلون حباب دار

نایلون حباب دار

 هدف هرگونه لایه گذاری و استفاده ازاین نایلون های حباب دار این است که از آسیب ها در حین حمل و نقل که ناشی از ضربه ها، تکان ها و لرزش هستند، جلوگیری کند.

مواد مختلف این کار را به شیوه های مختلف انجام می دهند. بعضی (مثل کیسه نایلون حباب دار) مدام له می شوند و به حالت قبلی خود برمی گردند، در حالی که بقیه ی مواد (مثل چیز های شیاردار) له می شوند و به حالت قبلی برنمی گردند؛ یعنی با یک ضربه ی محکم له می شوند! به همین دلیل کیسه نایلون حباب دار در طی این سال ها خیلی محبوب شده است. ارزان است، موثر است و به نسبت چیزی که هست، مواد خیلی کمی مصرف می کند(مواد کمی برای ساختش مصرف می شود). دو سایز حبابِ بزرگ و کوچک در پک اینجا موجود است. یعنی خود ” حباب ها ” سایزهای مختلفی دارند. قطر هر حباب برای حباب های کوچک،  10میلی متر و ارتفاع آن 4میلی متر است و برای حباب های بزرگ، قطر 20میلی متر و ارتفاع 7میلی متر است.

من کدام سایز حباب را باید استفاده کنم ؟

این بستگی دارد به اینکه چه چیزی را بسته بندی  می کنید و چگونه می خواهید از آن استفاده کنید. اکثر محصولات به سادگی و خیلی خوب در این کیسه کوچک بسته بندی می شوند؛ اما حباب های بزرگ برای اجسام ظریف و شکننده مانند گیلاس شراب و غیره بهتر هستند. حباب های بزرگ همچنین برای پرکردن یک فضای خالی میانی مناسب هستند (فضای خالی بین اجسام).

(برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها با ما در پک اینجا تماس حاصل نمایید.)

*شماره تماس: 09371031019*

تفاوت بین نایلون با حباب های بزرگ و کوچک چیست ؟

یک تفاوت اساسی نرمی است. حباب های بزرگ معمولا نرم تر هستند و در نتیجه برای اجسام ظریف مناسب تر هستند. مگر اینکه، شما فقط به یک لایه ی اضافی برای جعبه نیاز داشته باشید. اما، حباب های کوچک وزن بیشتری را تحمل می کنند. برای مثال، اگر سه درِ سنگین را در یک کیسه نایلون حباب دار بزرگ بسته بندی کنید، می بینید که حباب ها بخاطر وزن زیاد منفجر می شوند. در چنین موقعیتی حباب های کوچکتر مناسب تر هستند.

 

نایلون حباب دار

 

چرا من باید کیسه نایلون حباب دار را انتخاب کنم ؟

 یک روش بسیار متداول برای بسته بندی اجسام شکننده و سنگین است؛ تا مطمئن باشیم که آنها نشکنند یا خراش برندارند. در مقایسه با مواد  لایه گذار دیگر، نایلون حباب دار هوای خود را طولانی تر و منسجم تر نگه  می دارد. و همچنین از اکثر مواد  لایه گذار سلولی ضخیم تر است، که باعث  می شود مستحکم تر و با مدام تر نیز باشد.

نایلون حباب دار همچنین می تواند در هزینه های شما در ارسال اقلام صرفه جویی کند. زیرا برای اینکه اقلام خود را به درستی ایمن و محفوظ کنید، به مقدار زیادی نایلون حباب دار نیاز ندارید؛ در نتیجه مواد کمتری مصرف می شود، تا ایمنی و حفاظت بیشتری فراهم شود.