پاکت ها و کیسه های حباب دار

پاکت ها و کیسه های حباب دار

پاکت ها و کیسه های حباب دار

پست کردنِ اشیای شکننده و آسیب پذیر همواره دشوار است. گذاشتن اشیایی با شکل عجیب یا شکننده در داخل پاکت های معمولی و ارسال آن ها ممکن است که به کالا در طی حمل آسیب وارد کند و این امر، فرستنده را مجبور می کند که مسئولیت جایگزین کردن آن محصول را تقبل کند. در این شرایط، استفاده از پاکت ها و کیسه های حباب دار بهترین راه حلِ ممکن است. استفاده از کیسه های جیفی و حباب دار، راه حل خوبی برای ارسال اشیایی است که احتمال دارد در طی مسافت های طولانی، مخصوصاً خارج از کشور، آسیب ببیند.

در مقایسه با کاغذ خیس شده ای که از مواد نسبتاً مقاومی تشکیل شده است، پاکت ها و کیسه های حبابدار سبک تر هستند. از دهۀ 60 میلادی، از نایلون های حبابدار برای پوشش و محافظت از کالا در طی حمل و انبارداری استفاده شده است و همچنین پاکت ها و کیسه های حباب دار نیز می توانند چنین حفاظتی را به صورت پاکتی ساده و محکم فراهم کنند. پاکت های پُرشده از جیفی از gsm90 کاغذ کرافتِ خیس شده ساخته شده اند که در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم هستند و در نتیجه از اشیا در طی حمل و نقل محافظت می کنند.

اگر حرفۀ شما طوری است که باید مرتباً اشیایی را ارسال کنید که به آسانی آسیب می بینند، باید به فکر خریدن پاکت حباب دار به صورت عمده برای خودتان باشید زیرا این کار باعث کاهش هزینه های ثابت عمومی شده و همچنین شما همواره ذخیره ای از پاکت های حباب دار در اندازه های مختلف دارید.

 

کیسه های حبابدار و کیسه های پستی مفید و مقرون به صرفه

سفارش آنلاین خود را با استفاده از پاکت یا کیسۀ پستی با اطمینان ارسال کنید. در اینجا، ما گزینه های متنوعی را ارائه کرده ایم که با بررسی آنها می توانید بسته بندی مناسب با شرایط خود را پیدا کنید. هم کیسه ها و هم پاکت های ما از مواد سازگار با محیط زیست هم مانند کاغذ/پلاستیک بازیافت شده ساخته شده اند. شما می توانید اطلاعات مربوط به این مواد را در صفحۀ مربوط به آن محصول مطالعه کنید.

پاکت ها یا کیسه های پستی را برای ارسال سفارشات خود انتخاب کنید زیرا خواهید توانست از آن ها به آسانی استفاده کنید و همچنین لازم به ذکر است که آن ها فضای زیادی از انبار را اشغال نمی کنند. ما پاکت ها و کیسه های پستی را در اندازه های مختلف عرضه می کنیم. شاید لازم باشد که شما چندین اندازه را انتخاب کنید تا بتوانید از یک شی واحد تا چندین مورد را به طور همزمان ارسال کنید. اگر محتوای دورن پاکت یا کیسه، صاف و مسطح باشد مزیت به حساب می آید. در اکثر موارد می توانید آن را مستقیماً به صندوق پستی مشتری خود ارسال کنید البته اگر حمل کنندۀ شما این امکان را بدهد.

 

کیسه های حبابدار محافظ کلاسیک

احتمالاً شما با کیسه های حباب دار که به پاکت های حبابدار نیز مشهور هستند، آشنا هستید. آنها پاکت-های سفیدرنگ و کلاسیکی هستند که برای محافظت از اشیا در طی حمل و نقل با نایلون حبابدار پُر شده اند.

نوارهای چسبنده، جز ویژگی برجستۀ پاکت های حبابدارِ ما محسوب می شوند که باعث آماده سازی آسانِ سفارشات برای ارسال خواهند شد. برای ارسال جواهرات از پاکت های حبابدار به همراه جعبۀ جواهراتی محکم استفاده کنید و یا آنها را با کیسۀ مخصوص جواهرات بسته بندی کنید. ولی این امکان را در نظر داشته باشید که شاید به محفاظت بیشتری به شکل کاغذ بسته بندی کرافت یا مقوای کنگره ای نیاز پیدا کنید.

 

پاکت های پُرشدۀ سازگار با محیط زیست

همچنین می توانیم به عنوان جایگزینی برای پاکت های حبابدار از پاکت های کاغذی پُرشده استفاده کنیم. تفاوت بین آن ها در این است که پاکت های پُرشده عاری از هر نوع پلاستیک هستند. در عوض، آن ها از مقوای محکمی پوشیده شده اند که همانند پاکت حباب دار از محتویات محافظت می کنند.پاکت های پُرشدۀ ما از کاغذ بازیافت شده ساخته شده اند و همچنین با استفاده از نواری چسبنده محصور می شوند. استفاده از پاکت های پُرشده برای ارسال سفارشات، روش مناسبی به شمار می آید.

 

کیسه های پستی پلاستیکی مفید

کیسه های پستی که به کیسه های ارسال و کیسه های سفارش پستی نیز مشهور هستند در میان تعداد زیادی از مغازه های آنلاین، روش مناسبی محسوب می شوند. از آن ها برای ارسال لباس، کفش و همچنین برای ارسال جواهرات استفاده می شود. در این جا می توانید آن ها را با جعبه های جواهراتی محکم و مسطحِ ما که به طور ویژه ای برای ارسال طراحی شده اند، ادغام کنید.

کیسه های سفارش پستی ما از پلاستیکِ بازیافت شده به همراه یک یا حتی در برخی موارد از دو نوار چسبنده یکی برای ارسال و دیگری برای بازگشت ساخته شده اند. این نوار چسبنده توسط نوار کاغذی محافظت می شود به طوری که هر وقت بخواهید کیسه را ببندید این نوار کاغذی به آسانی برداشته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.